CarotoMax®.

 KANDUNGAN : 30 BIJI (KEGUNAAN 30 HARI)

Terdiri daripada Enam Karotenoid Terbaik

CAROTOMAX® merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX® menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput
      lendir. *

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Lutien dan Zeaxanthin terdapat dalam kanta dan retina dan tertumpu kepada makula mata. Lutein dan Zeaxanthin melindungi mata daripada kerosakan akibat serangan radikal bebas dan menapis cahaya biru serta membantu menyerap cahaya ungu yang merosakan. kajian menunjukkan supplement dengan lutien dan zeaxanthin dikaitkan dengan pengurangan katarak dan AMD (degenerasi makula yang berkaitan penuaan- Age-related Macular Degeneration)). Percubaan AREDS2 yang diketuai oleh Institut Kesihatan Mata Kebangsaan Amerika Syarikat mendedahkan bahawa Lutein dan zeaxanthin mempunyai manfaat untuk mengurangkan risiko perkembangan AMD dan mungkin juga untuk lain-lain penyakit degenerasi mata.

No comments:

Post a Comment