Kurus dengan Shaklee

Hampir sebulan mengamalkan produk Shaklee iaitu Lecithin, Alfalfa Complex dan ESP. Di antara masa pengambilan ketiga2 produk tadi, saya tambah Cinch untuk kesan cepat. Kesan apa yang saya mahukan? Mestilah nak kurus. Berat badan saya telah turun 1.5 kg dalam tersebut! Syukur sangat-sangat. Siapa yang tak nak kuruskan? Setelah melahirkan 3 orang anak (2 puteri dan 1 putera) hasilnya berat badan dan saiz pun bertambah. Sedih... Saya telah mencuba banyak produk yang berada dipasaran untuk menguruskan badan saya. Tetapi malangnya, produk itu menambahkan berat badan!!! Pelik? Tapi itu yang berlaku pada saya. Ada juga yang mempunyai kandungan yang beracun. Ye la, mana la nak tahu semua tu. Bila da masuk paper kena rampas etc, baru sedar. Saya ingin akhiri semua ini dengan pengambilan produk yang BERKESAN dan semestinya SELAMAT. setelah mengoogle berhari2, saya dapati inilah jawapannya... SHAKLEE. Saya suka kerana Shaklee "Always Safe, Always Works, Always Green"

No comments:

Post a Comment